2011. december 30., péntek

44 db téli Angol fiú csomag ,122-128,7-8 év - Jelenlegi ára: 1 Ft

Igyekeztem egy igazán jól kihasználható, teljes ruhatárat összeállítani. 20 db vegyes pulcsi, 3 db tréning nadrág, 1 overall nadrág. A 3 tréning nadrág közül az egyik hátulján van egy picike luk, a pulóver pont eltakarja, az overáll mindkét térdén az anyag halványabb kék, így látszik, hogy már használt, kertbe, iskolába váltosnak tökéletes, a pulóverek között van használtabb és kevésbé használtabb, egyik sem hordhatatlan, van ami otthonra, kertbe jó és van ami iskolába, utcára. Minden esetben igyekszem a vélt hibákat rendesen, becsületesen feltüntetni, én is kismama vagyok, én is ilyen ruhákba járatom a gyerekemet és én sem szeretek zsákba macskát vásárolni! A hordhatatlan darabokat a csomagokból mindig kiveszem, ami nem azt jelenti, hogy foltos, esetleg hibás darab nem fordulhat elő benne! Kérek mindenkit ennek tudatában licitáljon! Aki vásárolt már ilyen csomagot tudja, hogy mosással, vasalással ezek a ruhák újjá varázsolhatóak! Nem vagyok egy fotóművész, de igyekeztem rendesen, áttekinthetően fényképezni! Kérdezz, szívesen mérek, válaszolok, segítek! Minden aukcióm 1 Ft-ról indul, minimálár nélkül és csak 7 napig tart!!!!! Jó böngészést és sikeres licitálást kívánok!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-12-18 17:00
. 44 db téli Angol fiú csomag ,122-128,7-8 év - Jelenlegi ára: 1 Ft